sunnuntai 15. elokuuta 2010

mistä näitä miehiä oikein tulee?

Joskus tuntuu että on kuiva kausi, joskus tuntuu että miehiä on liikaakin. Noh, minä en rajoita miesten määrää ennen kuin tapailen tosissani jotakin. Ajattelin listata teille miehet, jotka tällä hetkellä pyörivät elämässäni. Miehet ovat satunnaisessa järjestyksessä, eivät missään paremmuusluokituksessa.

herra 1: Uusi tuttavuus. Olemme tienneet toisemme nimeltä jo teini-iästä lähtien, mutta emme sen enempää. Ehkä samoissa teinibileissä joskus olleet, muttei välillämme ole koskaan ollut mitään. Nyt hän on pompannut elämääni kuin tyhjästä. Hyväksyin hänen kaveripyyntönsä facebookissa noin kuukausi sitten ja tilanne on edennyt siihen, että olemme jutelleet facebookissa, viestitelleet, sekä tavanneet kaksi kertaa. Miehen aloitteesta tottakai kaikki tapahtunut, koska olen sillä tavoin vanhanaikainen, että kuvittelen että miehen on tehtävä aina aloite. Noh, miehestä huomaa että hän on ihastunut ja tykkää minusta todella. Minua pelottaa asiassa vain se, että hän selvästi haluaa jotain vakavampaa koska ei ole edes yrittänyt lähestyä minua fyysisesti. Emme ole edes suudelleet! Että voi olla turhauttavaa olla näin vanhanaikainen. Tekisi mieli kaapata käsillä sen poskista kiinni, imuttaa huulia ja riisua vaatteet mutta ei, katsotaan sitten kiltisti telkkaria vierekkäin jos herra niin haluaa.

herra 2: Mies, josta olen teille ennnenkin kertonut. Tapaus siis on "laastarini" erooni. Eli ensimmäinen seksikumppanini sitten poikaystäväni jälkeen. Sanoinhan että tulette kuulemaan hänestä vielä. Syntymäpäivilläni hän lähetti onnitteluviestin ja tarjoutui antamaan lahjan. Hän tuli luokseni ja hoiteli minut paremmin kuin hyvin. Näimme pitkästä aikaa niin, että molemmat olimme selvinpäin ja ihastuin taas uudelleen tuohon mieheen. Koska hän on playeri, en hänelle sitä myönnä, vaan koitan tukahduttaa tunteeni. Nyt hän on onneksi ulkomailla, joten poissa silmistä, poissa sydämestä. Lupasimme toisillemme olla kiltisti tahoillamme hänen reissun aikana, mutta tiedän sen olevan hänen puoleltaan tyhjä lupaus. Mutta minä olen ollut kiltisti silti, johtuen tosin vain siitä, ettei herra 1 ole halunnut minusta seuraani enempää.

herra 3, 4 ja 5: Yhdistin nämä miehet, koska he ovat kaikki samaa kaliiberia. Kaikki ovat kaveripoikiani, jotka ovat halunneet eroni jälkeen olla enemmän kuin kavereita. Kahden kanssa olen aikaisemin päätynytkin sänkyyn (heistäkin olen aikaisemmin kertonut), mutta kolmanteen en ole fyysisesti sekaantunut, koska hänen ulkonäkönsä ei minua miellytä tarpeeksi. Nämä herrat ovat taas pienen paussin jälkeen ottaneet yhteyttä. Eivät seksimielessä, vaan haluavat nähdä, tutustua paremmin ja plaaplaaplaa. Olen ehkä ice cold woman, mutta no thanks. Viime viikonloppuna näin sattumalta herra 3 ja 4 baarissa ja molemmat kinuivat yökylään. En lähtenyt kummankaan luokse. Näiden miesten osalta on siis asia jäänyt lähiaikoina vain yhteydenpitoihin, treffikutsuihin ja jutusteluun, emme ole minun tahdostani tavanneet, koska en halua antaa toivoa vakavammasta suhteesta.

herra 6: entinen poikaystäväni. On se kummallista, miten vielä 3 kuukautta sitten minusta tuntui, että maailmani romahtaa, kun hän aloitti uuden suhteen. Vaikka olin itse jättävä osapuoli, se kirpaisi aikalailla kun uusi nainen tuli minun tilalleni ensirakkauteni elämään. No heille on ero tullut ja kuinka yllättävää, mies on alkanut taas pitää yhteyttä! Ette tiedäkkään kuinka ihanalta tuntuu, kun tiedostaa että on päässyt TÄYSIN yli pitkästä suhteesta ja voi kieltäytyä tapaamasta, harrastamasta seksiä tai yrittämästä uudelleen tämän miehen kanssa. Olen niin iloinen, etten edes harkinnut, kun hän ehdotti tapaamista, vaan totesin etten ole mikään varanainen tai jämäpala joka otetaan käyttöön kun toinen nainen jättää. Omalla tavallaan minun käy myös sääliksi tätä ihmistä, hän ei koskaan tule löytämään naista, joka jaksaisi elää hänen kanssaan koko loppuelämän.

herra 7 ja 8: Yhdistin nämä, koska kyse on varatuista ihmisistä. Olemme tietäneet nro 7:n kanssa toisemme jo seurustellessani, koska hän kävi samaa koulua entisen poikaystäväni kanssa. Tutustuimme kuitenkin paremmin vasta lähikuukausina baarissa. Sen jälkeen olemme pitäneet enemmänkin yhteyttä. Olemme jutelleet netin välityksellä ja viestitelleet. Emme ole koskaan nähneet kahden kesken, mutta olemme tietoisesti hakeutuneet samoihin juhliin ja samaan baariin. Hänen kanssaan on ollut "kilttiä" fyysistä kontaktia. Hän on mm. hieronut minua, halannut, kaapannut kainaloon,istunut vierelläni kiinni, pitänyt vyötäröltä kiinni, muttemme ole suudelleet, koska periaatteeni on, etten koske varattuihin. Tuskinpa hänkään koskisi minuun vakavammassa mielessä, nämä ovat olleet kontakteja, jotka voisi hyvin pistää vain kaveruudenkin piikkiin. Hän antaa viesteissään ymmärtää, että on kiinnostunut ja haluaa tavata. En ole enempää lähtenyt leikkimään tulella, koska todennäköisesti satuttaisin vain itseäni tässä asiassa. Hän on kaikin puolin täydellinen ja aviomiesainesta, mutta on se pieni mutta;tyttöystävä. Mutta toisaalta voi olla, että mies kiinnostaa minua juurikin sen takia että on ns kielletty hedelmä. Herra 8:n tapasin viime viikonloppuna baarissa. Hän tuli juttusilleni, tarjosi juotavaa ja jutustelimme aikamme, kunnes tuli valomerkki. Ihmettelin hänen sanojaan, kun hän kertoi haluavansa viedä minut kotiinsa, muttei kuulemma pysty siihen. En kuitenkaan kysynyt asiasta sen enempää vaan ehdotin, että menemme molemmat omiin koteihimme nukkumaan. Suutelimme ja lähdimme eri teille. Seuraavana päivänä sain tietää hänellä olevan avovaimo ja lapsi. Mies lähetti minulle aamulla viestin, miten päiväni on alkanut, enkä voinut vastustaa kiusausta, vaan kerroin tietäväni hänen naisestaan. Mies selitteli asiaa niin, että se on monimutkainen juttu ja sain hänestä väärän kuvan, eikä hän oikeastaan valehdellut vaan ei ottanut asiaa vain puheeksi. Lopuksi vielä kehtasi kysyä, eikai minun mielenkiintoni loppunut. Vastasin että kyllä loppui, en ala kenellekään kakkosnaiseksi.

herra 9: tämä kuuluu myös kaveripoikiin. Hänen kanssaan olen harrastanut seksiä kännissä, muttemme ole nähneet kahden kesken selvinpäin. Hänen kanssaan minulla on mielenkiintoinen suhde. Meillä ei ole suhdetta, vaan olemme molemmat vapaita tekemään mitä lystää, mutta saatamme joskus (niinkuin viimeisen kuluneen viikon aikana) lähetellä toisillemme tuhmia kuvia itsestämme, harrastaa puhelinseksiä tai muuta pikkukivaa.

Että tällaisten miesten kanssa olen viimeisen viikon ja viikonlopun aikana ollut tekemisissä. Hmm. Onko niitä liikaa? Minusta ei, sillä olen pitänyt kuitenkin "kaverirajaa" yllä joidenkin kanssa, vaikka he olisivat halukkaita enempään. Ja sitäpaitsi olen sinkkunainen, minulla saa olla niin paljon miehiä kuin vain haluan, kunhan teen sen niin, etten saa huonoa mainetta. Minusta se on vain jännää, miten miehistä ei välillä kuulu mitään ja välillä taas tuntuu että kaikki vanhat hoidot ja kiinnostuneet ottavat samaan aikaan yhteyttä. Mistä näitä miehiä siis tulee? Ei ainakaan saunalahdelta. Tosin, minulla on kyllä saunalahden liittymä, joten johtuneekohan sittenkin siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti